Infolinia 697 830 930
Język
I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepuinternetowego Bomis 24, działającego pod adresem www https://bomis24.pl.2. Właścicielem Sklepu jest BOMIS 24 Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Leśna 1c, 64-100Leszno, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0001001026, NIP: 6972389520 (dalej „Sprzedawca”).3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:Adres do kontaktu: ul. Leśna 1c, 64-100 LesznoAdres e-mail: sklep@bomis-leszno.plNumer telefonu: 697830930 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
II. Wymagania techniczne1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:a. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;b. dostępu do sieci Internet;c. aktywnego adresu e-mail.
III. Dane osobowe1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osóbkorzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
IV. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”), uwidocznionych na stronie internetowejSklepu, w dwóch trybach:
a. bez rejestracji;b. z założeniem konta w Sklepie.W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie,odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówieniapoprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).2. Informacje o towarach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowysprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkichwymaganych danych koniecznych do wysyłki i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych dowygenerowania faktury VAT.4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa,a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Sklepumożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w systemieGoogle. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przykolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymiosobowymi.5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadaniakonta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: sklep@bomis-leszno.pl.6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamymbrzmieniu) oznacza:a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniuoraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przezSprzedawcę (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail zpotwierdzeniem zamówienia.8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawcapoinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia,np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanówmagazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe dorealizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresuanulowania zamówienia).9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośnikunajpóźniej w momencie dostarczenia Towaru.10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jegodostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub brakupodania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klientpodał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. Wtakim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celemweryfikacji prawdziwości podanych danych.
V. Ceny i metody płatności1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz zpodatkiem VAT.2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobudostawy wybranego przez klienta.3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” orazprezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).4. Płatności online w Sklepie obsługiwane są przez dostawcę płatności:a. Przelewy245. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinnanastąpić w terminie 3 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się zaniezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatnośćodroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
VI. Dostawa towarów1. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:a. za pośrednictwem firmy kurierskiej;b. do paczkomatów InPost.2. Klient może również dokonać odbioru zamówienia:a. osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy3. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się zazrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemusię przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.4. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 30 dni, chyba, że w opisie produktupodczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminyrealizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.5. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zapokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
VII. Odstąpienie od umowy1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawachkonsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia odumowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, zzastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/wterminie, oświadczenie:a. w formie elektronicznej na adres: sklep@bomis-leszno.pl lubb. w formie pisemnej na adres: ul. Leśna 1c, 64-100 Leszno.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj,przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie email potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracaneTowary na adres pocztowy ul. Leśna 1c, 64-100 Leszno.5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia oodstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:a. ceny Towaru;b. kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobudostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar zpowrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakiezostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na innerozwiązanie.8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przedzłożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny dostwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenieTowarów:a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /PrzedsiębiorcyUprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towarypersonalizowane);b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybkopsujące się);c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przezklienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub zewzględów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośnikumaterialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte podostarczeniu;e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymitowarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasapapierowa);g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawujekontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, aktórych dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań narynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
IX. Reklamacje1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność Towaru zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobecpozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksucywilnego.3. Reklamacje mogą być składane:a. w formie elektronicznej na adres: sklep@bomis-leszno.pl;b. lub w formie pisemnej na adres: ul. Leśna 1c, 64-100 Leszno.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lubpoprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument iPrzedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądempowszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzeniaroszczeń.6. W powyższym celu można:a. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęciepostępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;b. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacjispołecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów;c. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowegorozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązańwynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźćtutaj;d. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciesporu wynikłego z zawartej umowy.7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:https://polubowne.uokik.gov.pl/.
X. Postanowienia końcowe1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w językupolskim.2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnieńkonsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takiemają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a wprzypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, atakże w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony ozmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.4. Regulamin obowiązuje od dnia 10-12-2023 r